FAQ

Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

Wij doen steeds ons uiterste best om alles vlot te laten verlopen, gelieve rekening te houden met een wachttijd van ongeveer 30 minuten. De wachttijden worden natuurlijk langer tijdens  piekmomenten. Deze zijn moeilijk te voorspellen maar dit zijn enige richtlijnen:
Zaterdag en feestdagen en drukke vakantieperioden tussen 19u en 21u

Can I place an order for tomorrow?

Yes, that's possible! Through this website you can place 24/24 orders, you can indicate the delivery or pick up and this a week in advance.


Wat moet ik doen als mijn bestelling niet juist is?

We streven ernaar om enkel correcte leveringen te overhandigen maar soms kan er iets klein mislopen. We raden aan om ons dan onmiddellijk telefonisch (050 62 38 84) op de hoogte te brengen. We zoeken dan voor een oplossing. Eventueel wordt de prijs omgezet in een korting. Deze korting wordt onmiddellijk en automatisch verrekend bij een volgende bestelling.

Until what time before closing time can I order?

It is possible to place an order 30 minutes before closing time for the same day to deliver or pick up.

Do you ask the same prices as in the shops?

Yes, we ask exactly the same prices.

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Het is nog steeds mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen. Op drukke momenten zijn we soms moeilijk te bereiken en uit ervaring weten wij dat telefonische bestellingen sneller een fout kunnen bevatten. Vandaar de mogelijkheid om ook online te bestellen.

I would like to cancel my order, how does that work?

When ordering food online, timing is very important! If you contact us immediately after placing your order, it may still be possible to cancel this order. If this order is already prepared or is on the way, it can unfortunately no longer be canceled.